Reparatie aanmelden.

 

 

1. Contacteer ons via het formulier op de home pagina.

2. U krijgt via de mail een prijs indicatie. En vragen om uw goedkeuring.

3. Verpak de hor goed voor het transport. 

4. Wij laten de hor op een locatie naar uw wens ophalen. 

5. Wij beoordelen uw hor, wanneer er meer aan de hand blijkt te zijn, brengen wij u hiervan op de hoogte en de eventuele bijkomende kosten. 

6. U krijgt een orderbevestiging via de mail met de uiteindelijke prijs en verwachtte verzenddatum.

7. Na akkoord gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met uw hor. U ontvangt bericht wanneer uw hor is aangemeld bij onze pakketdienst en de factuur volgt. Die kunt u gemakkelijk online betalen.

8. Bij geen akkoord spreken we een datum met u af dat u de horren weer terug kunt ontvangen. Slechts de vervoers kosten zullen in rekening worden gebracht. Dit bedraagd 40,-

9. Veel plezier met uw hor!

 

 

 

Belangrijk!!

Voor het repareren van horproducten kunt u bij ons alleen achteraf betalen. Dit is omdat wij van te voren niet precies de kosten kunnen bepalen voor u. Er kan meer of minder aan de hand zijn met uw hor. Wel kunnen wij een prijs aangeven die een goede indicatie geeft. 

U krijgt altijd een half jaar garantie op het door ons gerepareerde onderdeel.

Wij zijn niet aansprakelijk voor schade tijdens vervoer. Omdat het gaat om gebruikte producten. Het is aan u om de hor goed te verpakken. Het is mogelijk om het pakket verzekerd te versturen.